ג'קי שניידר, קבוצת שניידר נלדן, השקעות נדלן

תוכנית צפון העיר הרצליה

תוכנית צפון העיר הרצליה

להיות בעלים של קרקע בהרצליה זה כבר לא חלום רחוק. הכירו את "קבוצת שניידר נדל"ן" בבעלות יזם הנדל"ן מהרצליה ג'קי שניידר, החברה שמאפשרת לכם לרכוש שטח בתוכנית צפון העיר הרצליה (תמל 3006) ולהרוויח מאות אחוזים.

אפשרויות ההשקעה באזור השרון וגוש דן הולכות ומתמעטות וערים כמו רמת השרון, כפר שמריהו רעננה והרצליה נחשבות חזקות, יוקרתיות וכדאיות מאד למגורים,ערים אלו מתקרבות לתל אביב במחירי הנדל"ן  מאחר והביקוש עולה על ההיצע.

בשטח בין כפר שמריהו להרצליה ובצמוד למתחם הבינתחומי קיים היום שדה התעופה הישן של הרצליה כאשר על שטחו ועל הקרקעות שמסביבו עתידה לקום שכונת ענק חדשה הכוללת  כ 12,000 יחידות דיור בשטח של כ-1,500 דונם , בנוסף יבנו שטחי מסחר ותעסוקה, מבני ציבור, חינוך ופארקים.

"קבוצת שניידר נדל"ן" בבעלות יזם הנדל"ן  ג'קי שניידר, בעל ניסיון רב ורזומה עשיר של פרויקטים עם תשואה גבוהה היא הקבוצה הגדולה ביותר בתוכנית תמל 3006 המאוגדת יחד תחת הסכם שיתוף.

החברה מתמקצעת בעסקאות קצרות טווח יחסית לעולם הקרקעות ותמיד בעל החברה  לוקח חלק בעסקה גם באופן אישי, זו  הוכחה טובה על כך שהם עושים עסקאות טובות.

בשנת 2018 הוכרז אזור שדה התעופה בהרצליה כמתחם מועדף דיור ע"י הממשלה וסמכות קידום וניהול התוכנית הועבר לידי הוותמ"ל ( הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור ) אשר לה הסמכות לקדם תוכניות במסלול מקוצר ומהיר.

לדברי שניידר, עצם זה ששדה תעופה עוד פעיל באופן זמני זאת בדיוק העובדה שמאפשרת למשקיעים לרכוש עכשיו  קרקעות במחירים נמוכים שצפויים לעלות במאות אחוזים לכשתחל הבניה. ע"פ דו"ח שמאי לפי תקן 22  כאשר יתחילו לבנות במתחם קריית שדה התעופה בהרצליה, מחיר הקרקע המהווה זכות לדירה יאמיר עד לסכום של קרוב ל 1,500,000 מליון ₪ כאשר דירות חדשות באזור בנות 5 חדרים נמכרות היום סביב כ 4,000,000 מיליון ₪ .

"קבוצת שניידר נדל"ן" מאפשרת רכישת קרקעות בהון עצמי החל מ-200,000 ₪ בלבד. תשואה של מאות אחוזים מנדל"ן זה כבר לא חלום רחוק, השאירו פרטים והצטרפו לדרך המנצחת שלנו.

"קבוצת שניידר" מלווה את הפרוייקט לכל אורך הדרך כאשר משרד עורכי הדין מ.פירון ושות' נבחר ללוות משפטית את כל התהליך עד לסיומו.

לפגישה ולהצטרפות השאירו פרטים בטופס …..

קישור לאישור ההפקדת התוכנית

https://www.themarker.com/realestate/1.7648894

קישור לתוכנית על הקרקע

https://www.fa-za.co.il/–c1v32

מן העיתונות

קבוצת שניידר נדל"ן מציגה: פרויקט חלומי באבן יהודה

יזם הנדל"ן הוותיק מפתיע את השוק שוב ושוב. הפעם הוא חושף פרויקט מסקרן ומבטיח באחד היישובים הכי יקרים בישראל

קרא עוד

דה מרקר – אור ירוק

אור ירוק אושרה להפקדה תוכנית להקמת מתחם מגורים על שטח שדה התעופה בהרצליה

קרא עוד

“עשינו 300 אחוזי רווח תוך ארבע שנים”

גם אנחנו נפלנו מהכסא כששמענו את רוכשי הקרקעות מדברים ביניהם. מתברר שיש בינינו מומחים לאיתור קרקעות באזורי ביקוש שמשקיעים מעט וצוברים הון עתק.

קרא עוד

ה־FBI בידינו: הישראלים שקנו את בנייני הבולשת

שני אנשי עסקים ישראלים, רון תישבי וג'קי שניידר, רכשו שני בניינים צמודים של ה־ FBI והשירות החשאי של ארה"ב בעיר ג'קסונוויל במדינת פלורידה.

קרא עוד

ג'קי שניידר פרש מחברת אפסייד נדל"ן וחוזר למקורות

ג'קי שניידר, שהקים את חברת "אפסייד" נדל"ן והיה הרוח החיה מאחורי פעילות החברה מאז הקמתה עזב אותה ושב לחברת הבסיס שלו: "קבוצת שניידר נדל"ן"

קרא עוד

למי זה מתאים:

  • צעירים
  • הגדלת ההון העצמי
  • בניית עתיד כלכלי
  • בטחון כלכלי לבני 50+
ג'קי שניידר, קבוצת שניידר נלדן, השקעות נדלן

ג'קי שניידר - בעלים

ג'קי שניידר, עוסק בענף הנדל"ן כ30 שנים, בתחילת דרכו הוא עסק בתחום הקבלנות והתשתיות. החל משנת 2002 במקביל לפעילותו הקבלנית הוא החל ביזמות נדל"ן בארץ וברומניה, ובשנת 2007 היה מעורב באופן ישיר בפיתוח מתחם רחוב המסילה בהרצליה ב' במסגרת ארגון קבוצות רוכשים לקרקעות אשר נרכשו מבעלים פרטיים ובמכרזים אשר הוצעו על ידי עיריית הרצליה.

משנת 2012 משקיע בארה"ב בנכסים שונים ובישראל המשיך לאתר ולרכוש קרקעות עם פוטנציאל השבחה גבוה באזורי ביקוש ומצרף את ציבור המשקיעים.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן